Training dedicat specialiștilor în PR și comunicare, Marketing, HR și Social Media

Evenimentul se desfășoară la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, București, în data de 25 mai 2017, între orele 10.00 – 17.00, conform agendei prezentate mai jos.

AGENDA :

09.30 – 10.00: Înregistrarea participanților & welcome coffee

10.00 – 13.00: Horea Mihai Bădău, Formator, Lect. univ. dr. Univ. Bucuresti, profesor-cercetător Univ. Nisa

1. Prezentarea tendințelor actuale de comunicare în Social Media:
  • Abandonarea alfabetului scris și comunicarea prin imagini.
  • Tipuri de scriitură de succes în Social Media (cercetare proprie)
  • Infantilizarea publicului și preeminența emoțiilor – cum le folosești? (cercetare proprie)
  • Relația devine mai importantă decât informația. Care sunt cele 50 de universuri relaționale în care trăiesc publicurile Social Media?
2. Cum să construiești noul conținut de succes de tip TEXT în Social Media (content marketing, PR content)?
  • Structura storytelling-ului și noile genuri publicistice de succes în rețelele sociale. Cum să construiești un storytelling în 5 pași simpli pe baza celor 50 de cuvinte care au succes în Social Media?
  • Cuvintele care fac buzz. Care sunt? Cum le folosești?
  • Care sunt universurile de interes ale utilizatorilor din Social Media?
3. Cum să construiești noul conținut de succes de tip IMAGINE în Social Media (content marketing, PR content)?
  • Filtrele de tip Snapchat înlocuiesc fotografiile. Personajele înlocuiesc persoanele.
  • Utilizatorii Instagram, Facebook și Fyuse (3 D) au dezvoltat câte un alfabet al imaginilor propriu fiecărei rețele, bazat pe stereotipuri. Învață să decodezi semnificațiile acestor mesaje și să folosești fiecare tip de alfabet.
  • Conținutul vizual de tip Snapchat, Instagram, Fyuse (3D) devine mai important decât conținutul de tip Facebook. Ce urmeaza? Tehnici de comunicare în 3D, Fyuse.

 

13.00 – 14.00: Dejun

14.00 – 17.00: Horea Mihai Bădău, Formator, Lect. univ. dr. Univ. București, profesor-cercetător Univ. Nisa

 

4. Relația este mai importantă decât Informația. Construirea relațiilor devine mai importantă decât valoarea conținutului.
  • Tehnici relaționale în Social Media. Contul de prieteni înlocuiește pagina. Tehnici specifice;
  • Efectele sharing – economy, sharing – society asupra tehnicilor de comunicare.
5. Tehnici de community management. Prezentarea în premieră a metodei Cetăților de Comunicare:
  • Metoda Cetăților de Comunicare (autor sociologul francez Luc Boltanski) permite introspecția, radiografierea identitară a altor persoane în funcție de postările din rețelele sociale, organizarea lor în grupuri, în funcție de „cetățile” din care fac parte.
  • Evitarea conflictelor, managementul crizelor, optimizarea mesajelor în funcție de așteptările/nevoile individuale și de grup.
  • Aplicare, exercițiu

Taxa de participare: 500 lei plus TVA

Reduceri acordate:

10% Pentru 1-5 persoane, înscriere și plată până în data de 22 mai 2017

15% Pentru 6 sau mai multe persoane din aceeasi companie, înscriere și plată până în data de 22 mai 2017

Pentru înscriere, completați formularul de aici sau scrieți la office@trainyourbrain.ro

Despre trainer:

Formator acreditat ANC;

Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București;

Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța;

Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franța, titular al cursului de Comunicare în Rețelele Sociale (Communication et Ergonomie sur les Reseaux Sociaux);

Autor al: Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015;

Autor al primei Teorii Social Media (Abandonarea alfabetului scris și comunicarea prin imagini în Social Media) prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației, cel mai prestigios for științific în Științele Comunicării, la Toulon, iunie 2014. Teoria a fost publicată, în urma validării la Congres, într-un volum editat de Societate la Editura Harmattan, Paris, cea mai prestigioasă editură științifică, în 2015;

Autor al primului Cod Etic Social Media, prezentat la Universitatea din Strasbourg, la Conferința UNESCO, publicat în primul manual de Jurnalism Online și în revista științifică Revue Francaise des Sciences de l’Information et de la Communication editată de Universitatea Laval, Quebec, Canada, cea mai prestigioasă revistă în Științele Comunicării din Canada;

Consultant Social Media.

Train Your Brain s-a lansat în toamna anului 2012 și, de atunci, a organizat peste 120 de evenimente open dar și in-house, seminarii, conferințe și traininguri, la care au participat peste 2000 de persoane, din mai mult de 500 de companii din București și din țară.