Avantaje magazine online

Sfaturi magazine online

Un website de tip magazin virtual sau magazin online oferă clientului un sistem modern şi profesional de a vinde produsele sau serviciile sale online, foarte rapid şi eficient. În magazinele virtuale cumpărătorii îşi pot crea un cont personal, pe care să îl utilizeze atunci când efectuează o comandă. Astfel, ei pot fi în permanenţă la curent cu ultimele noutăţi, îşi pot verifica comenzile anterioare, adăuga adrese, imprima facturile aferente şi multe altele.

Magazinul virtual a devenit în ultimii ani una din cele mai eficiente soluţii pentru promovarea şi comercializarea produselor.

Avantajele magazinului online:

  • din ce în ce mai mulÅ£i clienÅ£i preferă cumpărăturile online. Asta pentru că nu trebuie să te mai deplasezi la sediul sau magazinul firmei, este uÅŸor de utilizat ÅŸi cumpărarea necesită mult mai puÅ£in timp.
  • clientul poate plăti online, cu cardul, sau în sistem ramburs.
  • căutarea produsului dorit se face extrem de rapid ÅŸi uÅŸor, oferind clientului posibilitatea de a găsi imediat produsul căutat. Nu trebuie să cauÅ£i pe toate rafturile sau "în spate" ori în depozit. Toate produsele sunt la îndemână.
  • costurile de întreÅ£inere sunt cu mult mai reduse decât în cazul magazinelor clasice.
  • mulÅ£i clienÅ£i descoperă întâmplător magazinul dvs., căutând pe internet informaÅ£ii sau produse asemănătoare cu ale dumneavoastră, ceea ce înseamnă o creÅŸtere a volumului de vânzări.
  • interacÅ£iunea vânzător-cumpărător este minimă, ceea ce înseamnă timp câștigat È™i avantaje de ambele părÅ£i
  • magazinul online dă posibilitatea clientului de a deÅ£ine ÅŸi utiliza un cont la magazinul virtual. Aici el poate gestiona comenzile, adresele, detaliile profilului său ÅŸi multe altele. La fel, administratorul magazinului poate edita, adăuga ÅŸi sterge orice parte a conÅ£inutului magazinului - gestionând astfel extrem de eficient lista de produse, comenzi È™i clienÅ£i

Preţurile aferente creării unui magazin virtual sunt foarte atrăgătoare, mai ales ţinând cont de avantajele acestuia şi de faptul că investiţia se va amortiza în doar cel mult câteva săptămâni.

Un magazin virtual conţine:

  • design atrăgător, specific profilului magazinului
  • interfaţă client uÅŸor de utilizat, motor de căutare internă ÅŸi cont client
  • panou de administrare vânzător, din care se poate gestiona întreaga activitate a magazinului virtual
  • module ÅŸi secÅ£iuni - oferte speciale, noutăţi, cele mai bine vândute produse, produse recomandate etc.
  • articole structurate pe categorii ÅŸi producători
  • optimizare pentru paginile cu produse

Design modern și accesibil. Web 2.0

Un design eficient şi atrăgător este un design modern, creativ, actual şi la standarde înalte, perfect croit pe un fond de uzabilitate şi performanţă web. Întodeauna un design eficient va însemna clienţi mulţumiţi. Designul are două feţe: una estetică, vizibilă, de prezentare şi întâmpinare, şi alta abstractă, ascunsă, de funcţionare şi dirijare. Designul formei este ceea ce vede utilizatorul la primul contact cu site-ul. Este primul impact dintre identitatea dumneavoastră online și clientul sau vizitatorul. Este foarte important ca această experienţă să fie una plăcută şi care să îi satisfacă vizitatorului gusturile estetice; apoi ea trebuie să decurgă firesc către curiozitatea, interesul şi plăcerea de a continua vizita. De cealaltă parte, designul fondului este mecanismul bine uns din spatele scenei, platforma pe care se desfăşoară interacţiunea clientului cu dvs. Ea nu este o simplă înşiruire de funcţii şi variabile, ci o artă în sine. De aceea webdesignerul este totodată artist şi inginer. Şi de aceea noi considerăm web-designul ca fiind un concept cu o filosofie complexă în realizarea website-urilor.

Sunt greu, dacă nu imposibil, de trasat graniţele fixe a ceea ce înseamnă cu adevărat un design eficient. Deşi mulţi pot spune cu destulă uşurinţă ce nu înseamnă, mai ales atunci când au contact cu un design neinspirat, ineficient şi desuet. Credem însă că designul formei este o interfaţă grafică atrăgătoare şi totuşi esenţializată - completă şi totuşi minimalistă - potrivită temei site-ului şi totuşi cumva specială şi deosebită de altele din aceeaşi categorie. Designul fondului este o platformă stabilă, uşoară, prietenoasă şi facil de utilizat. Parte integrantă din conceptul site-ului, uşor de administrat, rapidă şi securizată, fără elemente inutile sau neidentificabile.

De o bună vreme încoace, un design modern şi actual a ajuns să însemne design Web 2.0. Adică toate cele de mai sus cu o doză sporită de interacţiune socială şi dinamism. Simplitate şi performanţă la puterea a doua, a fost şi este tendinţa cu cel mai mare potenţial din domeniul conceptelor web.

De ce designul nostru este un design web2.0 ÅŸi de ce este acest lucru important?

Păi pentru că:

  • utilizăm cu predilecÅ£ie standarde xhtml/css strict sau transitional, valide W3C
  • preferăm un design simplu ÅŸi de impact unuia greoi ÅŸi încărcat
  • credem în importanÅ£a interacÅ£iunii vizitatorilor cu site-ul ÅŸi a vizitatorilor între ei
  • ne plac lucrurile interesante, prezenÅ£ele elegante ÅŸi culorile vibrante
  • contează unde eÅŸti ÅŸi cât de repede eÅŸti de găsit

Şi ştim că uneori vreţi să puteţi edita singuri conţinutul informativ, aşa că implementăm un sistem de administrare complet și ușor de utilizat pentru ca dumneavoastră să aveți control total asupra site-ului.


Ce înseamnă „web design”?

Ne adresăm în mod special clienților aflați în căutarea unui produs exclusivist şi care vor ceva deosebit, care să iasă în evidență din pleiada de pagini standard de pe internet. Publicul nostru ţintă este unul restrâns iar produsele webgraphic.ro sunt întotdeauna ediţii limitate.

Asta pentru că, în ce ne privește, webdesignul este o artă, şi arta este mai mult decât o simplă reiterare de şabloane şi tehnică inginerească. Arta este personală şi înseamnă creaţie.

Åži oferim un produs special.

Așadar, ce înseamnă web design?

Termenul de web design denumeşte întregul proces de creare a unui site web, de la etapa de început, a conceperii structurii şi prezentării grafice - design layout, până la finalizarea integrării datelor, adică a imaginilor, textului, fişierelor diverse şi a altor elemente care alcătuiesc conţinutul site-ului.Webdesign-ul poate fi în multe cazuri însoţit de realizarea unui aşa numit CMS (Content Management System), sau sistem de management conţinut, valabil în special în cazul magazinelor online, care constă în programarea unui panou de control prin intermediul căruia să poată fi administrate comenzile, conţinutul site-ului, produsele afişate etc.

Produsul nostru este împachetat frumos şi are un conţinut de calitate. E cadoul perfect pe care clienții îl poţi face imaginii lor sau performanţelor firmei. În el se includ trei tipuri majore de servicii oferite:

  • webdesign - în general tot ce Å£ine de prezenÅ£a web:
    • realizare website de prezentare,
    • magazine virtuale,
    • comunităţi online (forumuri, bloguri, comunităţi sociale, video sharing etc.)
  • design de identitate - mai mult decât un nume È™i o imagine:
    • sigle ÅŸi logo-uri
    • coperÅ£i cărÅ£i ÅŸi CD-uri
    • cărÅ£i de vizită
    • pachete complete de identitate È™i branding
  • dezvoltare conÅ£inut - îmbunătăţiri ÅŸi promovare a unui website deja existent:
    • copyrighting
    • optimizare
    • SEO - optimizare pentru Google ÅŸi alte motoare de căutare
    • înscriere manuală È™i automată în motoare de căutare ÅŸi directoare web.

Optimizare web & SEO

Optimizarea web, numită şi SEO (Search Engine Optimization), este unul din conceptele cheie cu care operăm în conceperea şi realizarea de website-uri. Pentru aceasta, utilizăm strategii eficiente şi actuale, cu aplicabilitate experimentată deja, în care se regăsesc doar tehnici etice, convenţionale şi neconvenţionale, numite în domeniu şi White Hat SEO. Aceasta spre diferenţă de tacticile ce sunt etichetate cu denumirea generică de Black Hat SEO - o metodă ineficientă şi ilicită de a încerca forţarea includerii în căutările Google prin diverse improvizaţii, cum ar fi umplerea paginilor cu cuvinte cheie, linkuri plătite în directoare web rău-famate, numite şi link farms, ascunderea textului prin diverse metode, reclama agresivă de tip spam şi altele asemeni. Google se declară complet împotriva acestui gen de search engine spamming şi penalizează aspru utilizarea în site-urile web, excluzându-le complet şi permanent din indexul său.

Suntem în permanenţă la curent cu ultimele strategii SEO şi ne documentăm frecvent asupra celor mai eficiente tehnici cu rezultate dovedite în domeniul optimizării web. Citim periodic blogul Google pentru a afla sfaturile date de înşişi administratorii Google pentru o bună includere în motoarele de căutare. Experimentăm continuu şi notăm observaţiile. Repetăm tehnicile cu rezultate bune. Le eliminăm pe cele inutile. Nu suntem interesaţi în a avea orice fel de trafic, ci trafic de calitate. Este mai important ca site-ul dvs. să fie vizitat de 100 de potenţiali clienţi, dintre care 5 vor cumpăra pe loc produsul, decât de 1000 de vizitatori complet neinteresaţi de ce vindeţi - ajunşi pe site forţat, întâmplător sau din greşeală, în cele mai multe cazuri induşi în eroare să acceseze site-ul prin diverse metode de păcălire. Ştim că site-ul dvs. trebuie să fie în topul căutărilor relevante, pentru a avea succesul dorit.

Optimizare website şi dezvoltare de conţinut

Optimizarea pentru includerea în motoarele de căutare (Google, Yahoo!, Bing şi altele) nu este totul. Un site trebuie să fie conform standardelor oficiale actuale, trebuie să aibă un cod bine scris şi fără elemente redundante sau conţinut greoi. De asemenea, PageRank-ul unui site poate contribui şi el la afişarea prioritară în căutările Google şi denotă popularitatea paginilor site-ului respectiv. Un pas înainte îl reprezintă şi înscrierea manuală în bazele de date ale celor mai populare directoare de firme şi directoare web de tipul Open Source Directorz (iniţial fondat ca DMOZ şi actualmente înglobat în serviciile Google).

Pentru o bună optimizare web, atât conţinutul efectiv al site-ului trebuie să fie corect şi complet, cât şi modul în care este scris codul sursă al paginilor.

SEO reprezintă aşadar punctul culminant al prezenţei dvs. online şi poate fi de cele mai multe ori cel mai important factor în determinarea efectivă a volumului de vânzari online. Magazinele virtuale create de noi au în vedere în cel mai înalt grad acest aspect.