SEO și optimizarea pentru Google

Întreg conținutul și structura site-urilor sunt optimizate pentru o poziționare cât mai bună în căutările pe Google după cuvintele cheie specifice afacerii dvs. online, utilizând tehnici speciale dezvoltate de noi. Optimizarea pentru motoarele de căutare este unul din elementele fundamentale ale prezenței pe web. De aceea, optimizarea SEO este prioritară în toate proiectele dezvoltate de noi. Dacă afacerea dvs. se adresează pieței din România, recomandăm ca optimizarea SEO să fie făcută specific pentru Google.ro. Mai mult decât atât, în funcție de nevoile dvs. particulare în ce privește clientela dorită, putem construi cu o mare precizie și finețe optimizarea, orientând-o cât mai mult posibil către o audiență precis localizată geografic.

Asigurăm optimizarea SEO și ca set de servicii separate, în cazul în care aveți deja un website (de prezentare, magazin online sau blog) și vreți doar să îi creșteți traficul organic și să îl faceți astfel mai vizibil în căutările de pe Google.

Ce este SEO?


Optimizarea pentru motoarele de căutare – sau, abreviat, SEO, este un proces complex ce include o serie de metode și tehnici ce au ca scop final o poziționare cât mai bună în topul rezultatelor pentru căutări după cuvinte cheie specifice în motoarele de căutare, cu precădere Google. De exemplu, „SEO Sibiu” are ca rezultat compania noastră chiar pe primul loc.

Standarde.


Practicile aplicate în serviciile SEO oferite de noi sunt întotdeauna la standarde înalte. Utilizăm tehnici de ultimă oră și unelte extrem de eficiente, dezvoltate in-house, chiar de noi, pentru a oferi rezultate remarcabile. Nu veți mai găsi nicăieri altundeva aceste unelte, întrucât ele sunt programe create de specialiștii noștri pentru uzul intern. Cu toate acestea, publicăm frecvent materiale gratuite cu sfaturi de optimizare web, iar unele dintre modulele noastre de SEO sunt disponibile gratuit în depozitarul public.

Abordarea noastră.


SEO este un proces ce dă rezultate stabile în timp. Gradul de dificultate ține de numeroși factori, printre care competitorii direcți și indirecți, autoritatea și vechimea website-ului, unicitatea conținutului și structurarea informațiilor textuale, referințele externe și multe altele. Însă, spre deosebire de reclama plătită, care durează doar atâta vreme cât cheltuiți un buget alocat publicității, optimizarea SEO este durabilă, naturală și cu un impact profund, având costuri de întreținere minime.

Strategii.


Planificarea strategică a optimizării se face pe toate palierele specifice, atât on-site, sau direct în website, cât și off-site, sau extern, prin construirea de referințe cu autoritate.

Mai multedetalii?


Solicitați o ofertă

125

PROIECTE FINALIZATE

10

ANI DE EXPERIENȚĂ

5265

CAFELE ESPRESSO

78

CLIENȚI CARE NE RECOMANDĂ