Design modern și accesibil. Web 2.0

Un design eficient și atrăgător este un design modern, creativ, actual și la standarde înalte, perfect croit pe un fond de uzabilitate și performanță web. Întodeauna un design eficient va însemna clienți mulțumiți. Designul are două fețe: una estetică, vizibilă, de prezentare și întâmpinare, și alta abstractă, ascunsă, de funcționare și dirijare. Designul formei este ceea ce vede utilizatorul la primul contact cu site-ul. Este primul impact dintre identitatea dumneavoastră online și clientul sau vizitatorul. Este foarte important ca această experiență să fie una plăcută și care să îi satisfacă vizitatorului gusturile estetice; apoi ea trebuie să decurgă firesc către curiozitatea, interesul și plăcerea de a continua vizita. De cealaltă parte, designul fondului este mecanismul bine uns din spatele scenei, platforma pe care se desfășoară interacțiunea clientului cu dvs. Ea nu este o simplă înșiruire de funcții și variabile, ci o artă în sine. De aceea webdesignerul este totodată artist și inginer. Și de aceea noi considerăm web-designul ca fiind un concept cu o filosofie complexă în realizarea website-urilor.

Sunt greu, dacă nu imposibil, de trasat granițele fixe a ceea ce înseamnă cu adevărat un design eficient. Deși mulți pot spune cu destulă ușurință ce nu înseamnă, mai ales atunci când au contact cu un design neinspirat, ineficient și desuet. Credem însă că designul formei este o interfață grafică atrăgătoare și totuși esențializată - completă și totuși minimalistă - potrivită temei site-ului și totuși cumva specială și deosebită de altele din aceeași categorie. Designul fondului este o platformă stabilă, ușoară, prietenoasă și facil de utilizat. Parte integrantă din conceptul site-ului, ușor de administrat, rapidă și securizată, fără elemente inutile sau neidentificabile.

De o bună vreme încoace, un design modern și actual a ajuns să însemne design Web 2.0. Adică toate cele de mai sus cu o doză sporită de interacțiune socială și dinamism. Simplitate și performanță la puterea a doua, a fost și este tendința cu cel mai mare potențial din domeniul conceptelor web.

De ce designul nostru este un design web2.0 și de ce este acest lucru important?

Păi pentru că:

  • utilizăm cu predilecție standarde xhtml/css strict sau transitional, valide W3C
  • preferăm un design simplu și de impact unuia greoi și încărcat
  • credem în importanța interacțiunii vizitatorilor cu site-ul și a vizitatorilor între ei
  • ne plac lucrurile interesante, prezențele elegante și culorile vibrante
  • contează unde ești și cât de repede ești de găsit

Și știm că uneori vreți să puteți edita singuri conținutul informativ, așa că implementăm un sistem de administrare complet și ușor de utilizat pentru ca dumneavoastră să aveți control total asupra site-ului.


Ce înseamnă „web design”?

Ne adresăm în mod special clienților aflați în căutarea unui produs exclusivist și care vor ceva deosebit, care să iasă în evidență din pleiada de pagini standard de pe internet. Publicul nostru țintă este unul restrâns iar produsele webgraphic.ro sunt întotdeauna ediții limitate.

Asta pentru că, în ce ne privește, webdesignul este o artă, și arta este mai mult decât o simplă reiterare de șabloane și tehnică inginerească. Arta este personală și înseamnă creație.

Și oferim un produs special.

Așadar, ce înseamnă web design?

Termenul de web design denumește întregul proces de creare a unui site web, de la etapa de început, a conceperii structurii și prezentării grafice - design layout, până la finalizarea integrării datelor, adică a imaginilor, textului, fișierelor diverse și a altor elemente care alcătuiesc conținutul site-ului.Webdesign-ul poate fi în multe cazuri însoțit de realizarea unui așa numit CMS (Content Management System), sau sistem de management conținut, valabil în special în cazul magazinelor online, care constă în programarea unui panou de control prin intermediul căruia să poată fi administrate comenzile, conținutul site-ului, produsele afișate etc.

Produsul nostru este împachetat frumos și are un conținut de calitate. E cadoul perfect pe care clienții îl poți face imaginii lor sau performanțelor firmei. În el se includ trei tipuri majore de servicii oferite:

  • webdesign - în general tot ce ține de prezența web:
    • realizare website de prezentare,
    • magazine virtuale,
    • comunități online (forumuri, bloguri, comunități sociale, video sharing etc.)
  • design de identitate - mai mult decât un nume și o imagine:
    • sigle și logo-uri
    • coperți cărți și CD-uri
    • cărți de vizită
    • pachete complete de identitate și branding
  • dezvoltare conținut - îmbunătățiri și promovare a unui website deja existent:
    • copyrighting
    • optimizare
    • SEO - optimizare pentru Google și alte motoare de căutare
    • înscriere manuală și automată în motoare de căutare și directoare web.