Design modern și accesibil. Web 2.0

Un design eficient şi atrăgător este un design modern, creativ, actual şi la standarde înalte, perfect croit pe un fond de uzabilitate şi performanţă web. Întodeauna un design eficient va însemna clienţi mulţumiţi. Designul are două feţe: una estetică, vizibilă, de prezentare şi întâmpinare, şi alta abstractă, ascunsă, de funcţionare şi dirijare. Designul formei este ceea ce vede utilizatorul la primul contact cu site-ul. Este primul impact dintre identitatea dumneavoastră online și clientul sau vizitatorul. Este foarte important ca această experienţă să fie una plăcută şi care să îi satisfacă vizitatorului gusturile estetice; apoi ea trebuie să decurgă firesc către curiozitatea, interesul şi plăcerea de a continua vizita. De cealaltă parte, designul fondului este mecanismul bine uns din spatele scenei, platforma pe care se desfăşoară interacţiunea clientului cu dvs. Ea nu este o simplă înşiruire de funcţii şi variabile, ci o artă în sine. De aceea webdesignerul este totodată artist şi inginer. Şi de aceea noi considerăm web-designul ca fiind un concept cu o filosofie complexă în realizarea website-urilor.

Sunt greu, dacă nu imposibil, de trasat graniţele fixe a ceea ce înseamnă cu adevărat un design eficient. Deşi mulţi pot spune cu destulă uşurinţă ce nu înseamnă, mai ales atunci când au contact cu un design neinspirat, ineficient şi desuet. Credem însă că designul formei este o interfaţă grafică atrăgătoare şi totuşi esenţializată - completă şi totuşi minimalistă - potrivită temei site-ului şi totuşi cumva specială şi deosebită de altele din aceeaşi categorie. Designul fondului este o platformă stabilă, uşoară, prietenoasă şi facil de utilizat. Parte integrantă din conceptul site-ului, uşor de administrat, rapidă şi securizată, fără elemente inutile sau neidentificabile.

De o bună vreme încoace, un design modern şi actual a ajuns să însemne design Web 2.0. Adică toate cele de mai sus cu o doză sporită de interacţiune socială şi dinamism. Simplitate şi performanţă la puterea a doua, a fost şi este tendinţa cu cel mai mare potenţial din domeniul conceptelor web.

De ce designul nostru este un design web2.0 ÅŸi de ce este acest lucru important?

Păi pentru că:

  • utilizăm cu predilecÅ£ie standarde xhtml/css strict sau transitional, valide W3C
  • preferăm un design simplu ÅŸi de impact unuia greoi ÅŸi încărcat
  • credem în importanÅ£a interacÅ£iunii vizitatorilor cu site-ul ÅŸi a vizitatorilor între ei
  • ne plac lucrurile interesante, prezenÅ£ele elegante ÅŸi culorile vibrante
  • contează unde eÅŸti ÅŸi cât de repede eÅŸti de găsit

Şi ştim că uneori vreţi să puteţi edita singuri conţinutul informativ, aşa că implementăm un sistem de administrare complet și ușor de utilizat pentru ca dumneavoastră să aveți control total asupra site-ului.


Ce înseamnă „web design”?

Ne adresăm în mod special clienților aflați în căutarea unui produs exclusivist şi care vor ceva deosebit, care să iasă în evidență din pleiada de pagini standard de pe internet. Publicul nostru ţintă este unul restrâns iar produsele webgraphic.ro sunt întotdeauna ediţii limitate.

Asta pentru că, în ce ne privește, webdesignul este o artă, şi arta este mai mult decât o simplă reiterare de şabloane şi tehnică inginerească. Arta este personală şi înseamnă creaţie.

Åži oferim un produs special.

Așadar, ce înseamnă web design?

Termenul de web design denumeşte întregul proces de creare a unui site web, de la etapa de început, a conceperii structurii şi prezentării grafice - design layout, până la finalizarea integrării datelor, adică a imaginilor, textului, fişierelor diverse şi a altor elemente care alcătuiesc conţinutul site-ului.Webdesign-ul poate fi în multe cazuri însoţit de realizarea unui aşa numit CMS (Content Management System), sau sistem de management conţinut, valabil în special în cazul magazinelor online, care constă în programarea unui panou de control prin intermediul căruia să poată fi administrate comenzile, conţinutul site-ului, produsele afişate etc.

Produsul nostru este împachetat frumos şi are un conţinut de calitate. E cadoul perfect pe care clienții îl poţi face imaginii lor sau performanţelor firmei. În el se includ trei tipuri majore de servicii oferite:

  • webdesign - în general tot ce Å£ine de prezenÅ£a web:
    • realizare website de prezentare,
    • magazine virtuale,
    • comunităţi online (forumuri, bloguri, comunităţi sociale, video sharing etc.)
  • design de identitate - mai mult decât un nume È™i o imagine:
    • sigle ÅŸi logo-uri
    • coperÅ£i cărÅ£i ÅŸi CD-uri
    • cărÅ£i de vizită
    • pachete complete de identitate È™i branding
  • dezvoltare conÅ£inut - îmbunătăţiri ÅŸi promovare a unui website deja existent:
    • copyrighting
    • optimizare
    • SEO - optimizare pentru Google ÅŸi alte motoare de căutare
    • înscriere manuală È™i automată în motoare de căutare ÅŸi directoare web.