Un website de tip magazin virtual sau magazin online oferă clientului un sistem modern şi profesional de a vinde produsele sau serviciile sale online, foarte rapid şi eficient. În magazinele virtuale cumpărătorii îşi pot crea un cont personal, pe care să îl utilizeze atunci când efectuează o comandă. Astfel, ei pot fi în permanenţă la curent cu ultimele noutăţi, îşi pot verifica comenzile anterioare, adăuga adrese, imprima facturile aferente şi multe altele.

Magazinul virtual a devenit în ultimii ani una din cele mai eficiente soluţii pentru promovarea şi comercializarea produselor.

Avantajele magazinului online:

  • din ce în ce mai mulţi clienţi preferă cumpărăturile online. Asta pentru că nu trebuie să te mai deplasezi la sediul sau magazinul firmei, este uşor de utilizat şi cumpărarea necesită mult mai puţin timp.
  • clientul poate plăti online, cu cardul, sau în sistem ramburs.
  • căutarea produsului dorit se face extrem de rapid şi uşor, oferind clientului posibilitatea de a găsi imediat produsul căutat. Nu trebuie să cauţi pe toate rafturile sau „în spate” ori în depozit. Toate produsele sunt la îndemână.
  • costurile de întreţinere sunt cu mult mai reduse decât în cazul magazinelor clasice.
  • mulţi clienţi descoperă întâmplător magazinul dvs., căutând pe internet informaţii sau produse asemănătoare cu ale dumneavoastră, ceea ce înseamnă o creştere a volumului de vânzări.
  • interacţiunea vânzător-cumpărător este minimă, ceea ce înseamnă timp câștigat și avantaje de ambele părţi
  • magazinul online dă posibilitatea clientului de a deţine şi utiliza un cont la magazinul virtual. Aici el poate gestiona comenzile, adresele, detaliile profilului său şi multe altele. La fel, administratorul magazinului poate edita, adăuga şi sterge orice parte a conţinutului magazinului – gestionând astfel extrem de eficient lista de produse, comenzi și clienţi

Preţurile aferente creării unui magazin virtual sunt foarte atrăgătoare, mai ales ţinând cont de avantajele acestuia şi de faptul că investiţia se va amortiza în doar cel mult câteva săptămâni.

Un magazin virtual conţine:

  • design atrăgător, specific profilului magazinului
  • interfaţă client uşor de utilizat, motor de căutare internă şi cont client
  • panou de administrare vânzător, din care se poate gestiona întreaga activitate a magazinului virtual
  • module şi secţiuni – oferte speciale, noutăţi, cele mai bine vândute produse, produse recomandate etc.
  • articole structurate pe categorii şi producători
  • optimizare pentru paginile cu produse