Un website de tip magazin virtual sau magazin online oferă clientului un sistem modern şi profesional de a vinde produsele sau serviciile sale online, foarte rapid şi eficient. În magazinele virtuale cumpărătorii îşi pot crea un cont personal, pe care să îl utilizeze atunci când efectuează o comandă. Astfel, ei pot fi în permanenţă la curent cu ultimele noutăţi, îşi pot verifica comenzile anterioare, adăuga adrese, imprima facturile aferente şi multe altele.

Magazinul virtual a devenit în ultimii ani una din cele mai eficiente soluţii pentru promovarea şi comercializarea produselor.

Avantajele magazinului online:

  • din ce în ce mai mulÅ£i clienÅ£i preferă cumpărăturile online. Asta pentru că nu trebuie să te mai deplasezi la sediul sau magazinul firmei, este uÅŸor de utilizat ÅŸi cumpărarea necesită mult mai puÅ£in timp.
  • clientul poate plăti online, cu cardul, sau în sistem ramburs.
  • căutarea produsului dorit se face extrem de rapid ÅŸi uÅŸor, oferind clientului posibilitatea de a găsi imediat produsul căutat. Nu trebuie să cauÅ£i pe toate rafturile sau „în spate” ori în depozit. Toate produsele sunt la îndemână.
  • costurile de întreÅ£inere sunt cu mult mai reduse decât în cazul magazinelor clasice.
  • mulÅ£i clienÅ£i descoperă întâmplător magazinul dvs., căutând pe internet informaÅ£ii sau produse asemănătoare cu ale dumneavoastră, ceea ce înseamnă o creÅŸtere a volumului de vânzări.
  • interacÅ£iunea vânzător-cumpărător este minimă, ceea ce înseamnă timp câștigat È™i avantaje de ambele părÅ£i
  • magazinul online dă posibilitatea clientului de a deÅ£ine ÅŸi utiliza un cont la magazinul virtual. Aici el poate gestiona comenzile, adresele, detaliile profilului său ÅŸi multe altele. La fel, administratorul magazinului poate edita, adăuga ÅŸi sterge orice parte a conÅ£inutului magazinului – gestionând astfel extrem de eficient lista de produse, comenzi È™i clienÅ£i

Preţurile aferente creării unui magazin virtual sunt foarte atrăgătoare, mai ales ţinând cont de avantajele acestuia şi de faptul că investiţia se va amortiza în doar cel mult câteva săptămâni.

Un magazin virtual conţine:

  • design atrăgător, specific profilului magazinului
  • interfaţă client uÅŸor de utilizat, motor de căutare internă ÅŸi cont client
  • panou de administrare vânzător, din care se poate gestiona întreaga activitate a magazinului virtual
  • module ÅŸi secÅ£iuni – oferte speciale, noutăţi, cele mai bine vândute produse, produse recomandate etc.
  • articole structurate pe categorii ÅŸi producători
  • optimizare pentru paginile cu produse